Detailné porovnanie a recenzia slúchadiel Sennheiser HD 4.40 a Hama "Kids". Porovnajte prevedenie, dizajn, audio vlastnosti, ale aj ďalšie dôležité parametre a funkcie, ktoré vám uľahčia výber tých správnych slúchadiel. Naším cieľom je pomôcť vám nájsť slúchadlá, ktoré budú najlepšie vyhovovať vašim potrebám.
DIZAJN A ROZMERY | Sennheiser HD 4.40 | Hama "Kids" |
---|
Typ produktu | Slúchadlá - Bluetooth - bezdrôtové - NFC | Slúchadlá - káblové - 3,5 mm jack | |
---|---|---|---|
Farba | - | Modrá, zelená | Fialová, ružová | |
Materál slúchadiel | - | Plastové | |
Odporúčané použitie | - | Prenosná elektronika |
KVALITA ZVUKU | Sennheiser HD 4.40 | Hama "Kids" |
---|
Formát ovládania slúchadiel | Okolo uší (Full size) | Na ucho (On-ear) | |
---|---|---|---|
Typ náušníkov | Uzavreté | - | |
Nastaviteľná čelenka | - | Áno | |
Typ pripojenia | Bezdrôtové | Káblové (wired) | |
Bezdrôtová technológia | Bluetooth | - | |
Verzia Bluetooth | Bluetooth 4.0 | - | |
Režim zvukového výstupu | Stereo | Stereo | |
Frekvenčná odozva | 18 - 22000 Hz | 20 - 20000 Hz | Sennheiser HD 4.40 ponúkajú väčší frekvenčný rozsah ako Hama "Kids". |
Celkové harmonické skreslenie (THD) | 0.5% | - | |
Citlivosť | 113 dB | 85 dB/mW | Sennheiser HD 4.40 majú vyššiu citlivosť ako Hama "Kids". |
Impedancia | 18 Ohm | 32 Ohm | |
Membrána | - | 30 mm |
MIKROFÓN | Sennheiser HD 4.40 | Hama "Kids" |
---|
Prevedenie | Zabudovaný | - | |
---|---|---|---|
Prevádzkový režim mikrofónu | Všesmerové | - | |
Frekvenčná odozva | 100 - 10000 Hz | - | |
Dodávané mikrofóny | 2 | - |
KÁBEL | Sennheiser HD 4.40 | Hama "Kids" |
---|
Typ kábla | - | Kábel slúchadiel - 1,2 m | |
---|---|---|---|
Konektor s povrchovou úpravou | - | Zlatá |
BATÉRIE A NABÍJANIE | Sennheiser HD 4.40 | Hama "Kids" |
---|
Typ batérie | Batéria do slúchadiel lítium-polymér | - |
---|
KONEKTOR | Sennheiser HD 4.40 | Hama "Kids" |
---|
Typ konektoru | - | Slúchadlá (mini-phone stereo 3,5 mm) |
---|
OSTATNÉ | Sennheiser HD 4.40 | Hama "Kids" |
---|
Servis a podpora | - | Obmedzená záruka - 2 roky |
---|